• وبلاگ : شهداي مسجد علي اكبر
  • يادداشت : 2نفراز7دلاور
  • نظرات : 4 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ليلا فلاح 
    خواهشا پاسخ مرا بدهيد
    + ليلا فلاح 
    باسلام من فرزند محمود فلاح و برادر زاده ي شهيد احمد فلاح از شما کمال تشکر دارم درمورد عموي من نوشته ايد و براي درگذشت پدرتون به شما و خانوادتون تسليت ميگم همان طور که پدرم گفته بودن من به طور اتفاقي واز روي کنجکاوي با سايت شما اشنا شدم شما با عموي بنده عهد اخوت بسته ايد پس شما عموي من هم ميشويد .
    من تا چندروز پيش شلمچه بودم اردوي راهيان نور و به معراج شهدا رفتم ومتاسفانه نهر جاسم مال عراق شده است و حق رفتن به انجا را نداريم

    سللللللللللللللللللللللاااااااااامممممممم

    وبلاگ ريبايي داريداز اين بهتر نميشه واقعا عاليه واز بيست نمره من 21ميدم

    نظرتون درباره ي وبلاگ من چيه ؟ميشه بدونم؟

    اگه وبلاگم خوب نيست ميشه منو راهنمايي کنيد تابهتر بشه 

    ممنون از وبلاگ زيبا تون

     

    سلام به تمام دوستان گولم در پارسي بلاگ کساني تقاضاي تبادل لينک با وبلاگ من را دارند

    لطفا ميانگين آمار بازديد وبلاگ خودتن رادر پيامي به من اطلاع بديد تا در اسرع وقت شمارا در وبلاگ خودم لينک کنم.(توجه کساني که لينک شده اندوباتقاضاي لينک آن ها موافقت شده اگراين کار رانکنند حذف مي شوند)

    باتشکر مدير update your science 

    + محمود فلاح تفتي 

    سلام من محمود فلاح تفتي برادر هماني هستم که هخوت برادري با شما بسته بود . محمود . برادر بزرگتر احمد . بر حسب تصادف با اين وبلاگ اشنا شدم . اخه دخترم از من سئوال کرد که مي تونم عکس عمو احمد را ببرم مدرسه . اخه فردا به مناسبت شهدا بايد نمايشگاه

    درست کنيم و بعد پاي کامپيوتر نشست و يک باره عکس عموشو ديد و فرياد زد که بابا عکس عمو احمد و من نا باورانه عکسشو ديدم و ان هم با دوستان شهيدم . و بي اختيار اشکهام سرازيز شد . هم دلم تنگ شده بود و منتظر جرقه اي بودم و هم دلم سوخت که چرا انها اينقدر مخلص بودند و حالا از خونشان براي تبليغات حزبيشون استفاده مي کنند و به اسم شهدا اينطور خودشونو به دنيا ي کثيف مادي مي چسبانند.

    اقاي انوري برادر خونده احمد برادر ما هم هست . و از ينکه پس از ساليان سال هنوز دوستاني پيدا مي شوند که انقدر بزرگوار هستند که فراموش نکردند هم رزماشونو . خدا را شکر مي کنم و او را سپاسگذارم.

    و از شما کمال تشکر را دارم که اينطور از احمد ياد کرديد و ياد او را زنده کرديد.

    دوستار شما - محمود فلاح

    با سلام از مطلب زيبايتون در مورد 2 شهيد همشهري مون فيض بردم ودر وبلاگمون استفاده کردم
    با تشکر .اخوي جان
    پاسخ

    راستي چرا نام کوچه شهيد احمد فلاح به کوچه ديگري در انتهاي سي متري جي منتقل شد؟
    + بهنام 
    خيلي تحت تاثير قرار گرفتم . روحشون شاد . من آدم مذهبي نيستم و خانواده مذهبي نيز نداشتم و توي همون کوچه پس کوچه ها که شهداي نامبرده زندگي ميکردن بزرگ شدم . زمان شهادت اين مرداي واقعي فقط من 5 سال داشتم . همه اسمارو رو ديدم و ميشناسم و ميدونم که متين سال سوم يا چهارم پزشکي بوده . اونا چي بودن و دنبال چي بودن و ما چه هستيم و دنبال چه هستيم . بغذي گلومو فشار ميده .
    پاسخ

    سلام ناقابل من به شما.اين جوانان بقدري زنده هستند كه يادشان واثرشان تاابد درگيتي خواهدماندوزماني ميرسد كه بقيه ا... مارا به ارامش برساند.ممكن است سرمن هم از دم تيغ ايشان بگذرد. به اميد زنده ايم.مراقب قلب نيمه جانمان باشيم.
    + س 
    سلام به پست اخر سري بزنيد
    پاسخ

    به روي چشمانم
    سلام

    به وبلاگ حقير ما هم سري بزنيد . تشکر
    پاسخ

    خيلي خيلي از محبت شما سپاسگزارم-من را درعبادتهاتون فراموش نکنيدخيلي گرفتارم